soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Varmt!!

Kategori: Allmänt

Varmt som tusan är det! Brukar inte klaga på värmen och hör det egentligen inte nu heller, vill bara uttrycka mitt medlidande med alla dom som är höggravida på sommaren! Dom kan inte ha det lätt! Jag tycker det är jobbigt att bara vara lite tjock, tänk då dom stackare som är jätte tjocka på sommaren, hemska tanke!

Är iaf glad att jag bara jobbar kort kväll idag, något annat hade jag inte orkat:/ har sovit halva eftermiddagen för jag va så trött! Nej, nu är det jobb som gäller :)

Kommentarer

  • mormor säger:

    Tack jag vet precis, låg under fläkten och orkade inte mycket mer än så :) Tänkte att -Nu ska jag åka upp till Väbadet med Sophie, gick ut i trädgården och insåg att: -Nä det ska jag inte, in under fläkten igen ;)

    2012-05-24 | 20:34:19

Kommentera inlägget här: