soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Mvc

Kategori: bebis

Då va jag färdig för idag ;) allt va precis lika normalt som alltid, alla värden va bra och bebis har bra hjärtljud :)
Förra gången så hade bebis vänt sig rätt och lagt sig med huvudet ner, och bebis har inte hittat på dumheter utan ligger fortfarande med huvudet ner. Dock är de inte helt fixerat än men det är normalt att det inte är det. Kommer antagligen till nästa gång jag ska dit. Ang foglossningen så sa hon att jag ska göra vad jag känner. Känner jag att det inte går att jobba mer ska jag inte heller göra det. Så jag ska ringa min chef i eftermiddag om jag hinner, ska ringa försäkringskassan först, och det kan ju ta tid ;) så får vi se vad som händer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: