soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Onsdag

Kategori: Allmänt

Kallt satan har det varit idag!
I förmiddags lurade jag med mig mamma till stallet, tackar igen för hjälpen! Skönt att inte behöva göra det själv! Bara att luncha hästarna är ju ansträngande nu.. Och inte blir det bättre av att man ska plöja genom snön :P

I eftermiddag har jag sovit, kröp ner i sängen för att vila lite men somnande visst ordentligt. Ganska skönt med tanke på att jag inte alls känner mig bra, har huvudvärk och mår illa plus att jag tror jag börjar få feber.. Inte dröm scenariot just nu :P

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller starta tvn en stund innan Putte kommer hem. Fast det är ju ett par timmar tills han kommer så jag hinner nog lägga mig i vilket fall som helst :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: