soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Väntan och förväntan

Kategori: Allmänt

Inget är som väntans tider säger dom ju.. Här väntar vi på mycket. En bebis, min födelsedag, jul.. Ja, såna roligheter :) men bebis lyser med sin frånvaro, eller ja, bebis är ju här även om h*n inte är det :P

Idag har jag bakat julgodis nästan hela dagen, tog en tur med Sanne till affären först för att handla lite. Vilket va lättare sagt än gjort, abk hade inte skottat på parkeringen så vi hade lite problem att få ut bilen. En snäll kille som gick förbi hjälpte till att putta och utan honom hade vi inte klarat det! Dagens tack till honom :)

Nu ligger jag på soffan och tar det lite lugnt innan jag ska diska det sista som jag inte tog innan.

Sen hoppas jag ju innerligt att bebis bestämmer sig för att komma snart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: