soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Håret

Kategori: Allmänt

Känner ett behov av att klippa mig eftersom jag börjar bli lite långhårig. Tänkte samtidigt att jag skulle föra lite slingor. Har dock hört lite rykten om att det inte skulle vara bra. Har kollat runt lite på olika hemsidor men blir inte klokare.. Men om man läser på 1177 så står det bara att man ska undvika det de första 3 månaderna men att det sen inte ska vara några problem. Så jag känner att man bör ju kunna lita på just den hemsidan. Ska ändå fråga frisören vad dom tycker.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag slingade mitt hår hemma när jag var i sjätte månaden med Hampus =)

    2012-08-26 | 21:10:40
    Bloggadress: http://annasheavenlysweets.wordpress.com/
  • Blivande faster. säger:

    Nån sa till mig att färgen har svårare för att fästa..
    Så jag sket i att färga mitt..

    2012-08-26 | 22:37:35

Kommentera inlägget här: