soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Trött?

Kategori: Allmänt

Helt sjukt, igår gick jag och la mig halv 10. Ändå var jag trätt i morse. Idag har vi varit på reptilmässan och sen en sväng hos Palle och Karin. Att gå inne på yllan i snigelfart i värme var inget jag vill göra om. Fick jätte ont i höfterna och ryggen. Så när vi kom hem till Palle och Karin la jag mig på soffan och lyckades somna trots 5 överenergiska 13 åriga pojkar. Det tycker jag är imponerande ;)

Nu är vi hemma igen, va en sväng inom Willys och handlade sallad till mat idag. Ingen av oss är dock jätte hungriga än så vi väntar lite med maten.
Annars ikväll blir det till att ta det lugnt och titta på någon bra film skulle jag tro. Alldeles lagom lördags kväll enligt mig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: