soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Halvtid <3

Kategori: bebis

20 veckor, 140 dagar sen får vi träffa den lilla fina bebisen i magen <3 jag bara längtar!! Kan knappt förstå att det redan har gått halva tiden, jag tycker det bara va igår som jag tog testet och det va positivt.. Jag har så oerhört svårt att förstå att detta verkligen är på riktigt, jag menar jag känner bebisen sparka och jag känner mig gravid men att jag faktiskt är det? Jag? Som aldrig trodde jag skulle kunna få egna barn? Eller iaf att jag skulle få kämpa länge innan det fungerade? Nej, för mig/oss känns det verkligen som ett mirakel och jag kunde inte varit lyckligare :D

Kommentarer

  • Theres säger:

    jag är så glad för er skull!

    2012-07-15 | 19:19:35

Kommentera inlägget här: