soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Hej hopp

Kategori: Allmänt

Nu blev det så där dåligt uppdaterat igen ;) Vad har då hänt de senaste dagarna? Måndagen hände det massor, åkte till Lund och Dalby för att hälsa på nästan alla av Puttes släktingar där. Massa fika och trevliga människor ;) Sen på kvällen va det dags för Rix fm festival i tivoliparken. Kul men det va lite jobbigt att stå still så länge.. Vi gick vidare till duvanders för att lyssna på farfar Magnus när han spelade. Där hittade vi även min faster Lena och Jonas :) alltså en mycket lyckad dag :) Tisdag hände det inte jätte mycket och inte heller idag. Vi har mest tagit det lugnt (jag har varit väldigt trött). Men vi har faktiskt varit inne i stan och gått och kollat lite mest för att vi båda tycker det är ganska mysigt :P Just nu ligger jag nerbäddad och vilar lite och Putte är hos en kompis och leker så jag har lugn och ro ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: