soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Helgen

Kategori: Allmänt

Har haft en helt underbar helg som började i fredags med fika med vicke och Lena. Vi var en sväng på museet och sen fika på Tea pot :) efter det gick vi till Signe och hälsade på henne, blev kvar där ett tag innan jag åkte hem:)

I lördags va det dags för fest för Lena och Signe! Lika trevligt som vanligt när släkten har fest :)

Söndag körde jag vicke och Lena till Hässleholm då det va dags för dom att åka gen till Stockholm igen. På kvällen skulle vi fura älskade morfar som fyllde 80 år! God mat och trevliga människor! Precis som vanligt ;)
Älskar min familj även om man blir tokig på dom ibland :P

Igår va jag på bio med fina Sanne, vi såg ice age 4. Kul film även om jag fortfarande inte ger mycket för 3D ;)

Kommentarer

  • mamma säger:

    <3 precis som vi blir tokiga på dig, men det är det som kallas kärlek:)

    2012-07-03 | 16:24:26

Kommentera inlägget här: