soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Dåligt

Kategori: Allmänt

Ja, dåligt uppdaterat för att jag mått dåligt.. Har sen två veckor tillbaka haft diverse krämpor. Började med magont, ringde sjukvårdsupplysningen som tyckte vi skulle åka in till akuten, och väll där skickade dom hem oss igen utan ngn hjälp alls :/
Sen la det sig och har kommit och gått de senaste veckorna. I tisdags förra veckan fick jag väldigt ont i ryggen och blev sängliggandes till torsdag då jag kom upp ur sängen. Kunde ändå knappt böja mig och ännu mindre lyfta något så inget jobb för mig :( tråkigt att inte kunna göra något på egen hand.. Men jag är glad att jag kunde gå och stå iaf så jag inte blev helt isolerad ;)
Var hos BM på torsdagen för att få lite klenhet i vad som var problemet men inte heller här fick jag någon hjälp utan hon sa att det kunde va UVI och fick lämna prov, men har inte hört ngt så det va nog negativt.

Har fortfarande ont i vissa lägen både i magen och ryggen men kan inte göra något åt det eftersom ingen vill ta reda på vad det beror på och jag vill ju inte stoppa mig fulla av värltabletter hela tiden heller. Så jag får väll bita ihop och gilla läget ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: