soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

midsommar

Kategori: Allmänt

midsommar jobbade jag min sista dag innan semestern :) jag jobbade till halv 5 och sen begav vi oss till faster åsa och micke för mysigt firande med en del av släkten :) en lugn och behaglig kväll helt i min smak med god mat och trevligt sällskap :) tack igen :D
 
midsommar dag åkte vi till venestad för dans och träffa lite folk. man träffar alltid mycket människor man sällan träffar där och det är alltid kul :) lite skumt att vara där nykter dock men det gick även om det va ganska kallt ;) 
körde sen louise och hampus till degeberga innan vi åkte hem igen. blev en ganska tidig kväll men ändå sent eftersom det tar sin lilla stund att köra. så även om vi va smarta och åkte från venestad vid 12 så va vi inte hemma förrän så sent att vio missade bussen från pappa så vi stal mammas lägenhet och sov där :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: