soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

SOL!!

Kategori: Allmänt

idag har jag och sanne varit på badplatsen i Balsby och solat hela dagen :) super härligt att äntligen få lite sol, och den tog. har fina linjer efter bikinibanden som bevis för det :P

väll hemma igen blev jag fruktansvärt utråkad, putte va inte hemma utan skulle repa med bandet. eftersom det är hamnfest i åhus idag kom jag på den briljanta idén att åka dit en sväng så jag lånade mammas bil och åkte och skulle hämta honom, men dom är inte riktigt färdiga än så jag fick snällt vänta ;) men snart så åker vi åhus och dansar till perikles :P eller ja, hur mycket dans det blir kan jag ju inte veta inte riktigt min grej det där :D

Kommentarer

  • mormor säger:

    Hälsa "Pågarna" från mig :) Vill oxå dansa ;(

    2012-06-28 | 22:04:00

Kommentera inlägget här: