soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

sömn

Kategori: Allmänt

har lite problem med att sova för tillfället, vaknar oftast mellan 5-6 och kan inte somna om. inatt vaknade jag redan vid halv 4. dettta tyckte jag va gränsen så jag tvingade mig själv till att somna om och lyckades faktiskt :D sömnen blev inte jätte långvarig eftersom vi är husvakter hos pappa (dom är på legoland) och lägligt nog skulle ju sotaren komma idag ngn gång mellan 8-10. så det va bara att masa sig upp igen och sätta upp stegen, eller ja, putte fick göra det medans jag tittade på :P nu ska jag gå och fixa lite frukost till oss så får vi se när sotaren kommer :)

Kommentarer

  • Helene säger:

    Gick det bra med sotaren?

    2012-06-26 | 21:27:29

Kommentera inlägget här: