soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Dofter

Kategori: Allmänt

Har varit befriad från illamående och kräkning så när som på en gång. Däremot har jag väldigt svårt för många dofter, det började med handsprit vilket är lite jobbigt med tanke på mitt jobb och att jag kommer i kontakt med det flera gånger om dagen när jag jobbar men det funkar om jag håller händerna långt från mig ;)
Andra dofter som är lite jobbiga är rått kött, vissa parfymer, en del kryddor, vissa maträtter, men även vissa andra dofter jag inte riktigt kan identifiera.. Dessa gör att jag klöks, men som sagt än så länge har jag sluppit kräkas av det :) och det ät jag väldigt tacksam för då jag som sagt hatar(!) att kräkas :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: