soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

fika :)

Kategori: Allmänt

va och fikade med sanne idag :) alltid lika trevligt!!
vi va på BH jakt, jag köpte en ny igår då mina alla börjar bli för små.. :/ (har ökat nästan 2 storlekar redan :/ ) jag tyckte den kändes bra men det är något med den som inte är riktigt bekvämt. så idag hjälpte hon mig att jaga fatt i en ny som känns mycket bättre. var man än läser så säger "alla" att det bästa är att inte köpa en vanlig BH utan en ammnings BH utan byglar för det är tydligen bättre för brösten. så det är det jag har gjort. har dock inte köpt en sån mjuk ni vet, HATAR sånnaa utan det har blivit en som där ändå är stadga i som jag tycker ger ett mycket bättre stöd :) intressant va???
sen när vi va inne på HM kunde jag inte låta bli att titta på mamma kläderna :P hittade mycket fint jag ville ha och eftersom jag inte köpt några kläder alls sen jag fick veta att jag va gravid då jag inte tyckt det varit lönt så belönade jag mig idag med ett par byxor som är super coola som jag kan ha när jag jobbar i sommar. plus en sommarklänning coh en poncho :) inget va direkt dyrt och jag kände att jag faktiskt va värd det :D
nu ska jag bara se vad putte säger när han kommer, vi brukar inte ha samma åsikter vad gäller min klädkonsumtion ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: