soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Inskrivning

Kategori: bebis

Jaha, idag var det dags för inskrivning på Mvc. Allt gick bra :) har blivit vägd och tagit blodtryck och prover. Inget konstigt alls, hade inte gått upp så mycket faktiskt. Det känns bra med tanke på hur mycket jag stoppat i mig den senaste tiden ;) blodproverna har vi ju inte fått svar på än men blodvärdet va bra, har nästan alltid bra blodvärde när jag lämnar blod så inget konstigt med det heller.

Har fått tid till ultraljud, det blir den 3/7! Kan knappt vänta så länge känns det som!! Över en månad dit ju!! Sen ska vi inte till Mvc förrän i augusti nästa gång, känns väldigt länge..

Hon frågade massa saker bl.a. Om vi har tvillingar i släkten, när vi sa att vi adr det båda två tittade hon mystiskt på oss precis som för att säga "ni vet vad det innebär va?" jo, vi vet och har tänkt den tanken både en och tre gånger ;) men men, det får vi ju veta i juli :)

Nu ska jag bege mig ut till stallet i värmen och se om jag får något vettigt gjort där idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: