soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Kräk och handboll

Kategori: bebis

Ja, så kan man väll beskriva min dag. När jag vaknade imorse så mådde jag inte alls bra, huvudvärk och kände mig illamående och nästan febrig:/ dock va jag inte varm så feber var det inte. Tänkte att det skulle hjälpa med en dusch men det blev nästan värre. Tillslut mådde jag så illa att det inte gick längre, va tvungen att kräkas. Och jag verkligen hatar att kräkas!! Mådde lite bättre sen och började göra mig klar för att åka till stallet, precis innan vi skulle gå va det dags igen :/ klarar mig sen till stallet men sen va det dags ytterligare en gång :/
Putte min underbaring följde med till stallet och hjälpte mig( han gjorde det mesta) så det gick trots allt! Blev hämtade av Niklas sen åkte vi till pappa och käkade innan det va dags för Malmö och handbolls final :) super kul men synd att dom inte vann :/

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska sova och hoppas på att jag mår bättre imorn :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: