soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Namn?!?!

Kategori: bebis

Det här med namn tycker jag är väldigt roligt, plågar Putte med det minst en gång om dagen ;) flicknamn är vi överens om värre är det med pojknamn.. Det finns så många fina flicknamn men pojknamn har vi jätte svårt att hitta som vi båda gillar. Jag har två namn jag kan tänka mig, han har ett. Men vi är väll inte överförtjusta i varandras :P

Sååå nu undrar jag om ni som läser skulle vilja komma med ett och annat förslag? Vilka namn tycker ni är fina?
Våra 'krav' är att det inte ska vara för vanligt eller för krångligt alltså inte för ovanligt heller.
Så, några bra idéer?


(Förslag på flicknamn mottages naturligtvis också :) )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: