soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Aaaahhhh!!!!

Kategori: Allmänt

Usch vilken dryg eftermiddag!! Kom hem från stallet vid halv två och då va jag så trött att jag gick in och la mig, hade även ont i hela kroppen så behövde vilan. Vaknade vid 4 och sen dess har jag gjort ingenting! Vet faktiskt inte vad jag ska ta mig för? Är som sagt helt mör och kroppen tycker bestämt att jag ska vila, men hur kul är det? Usch vad trist detta är. Visst finns här saker som behöver fixas men jag har ju inte ork idag, samtidigt som jag då är sjukligt uttråkad, snacka om I-lands problem ;)

Men jag tror jag ska ta mig i kragen och faktiskt packa BB väskan, kan ju kanske vara dags att börja med det nu?

Någon som har något bra tips på något man bara MÅSTE ha med sig?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: