soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Abk

Kategori: Allmänt

Herregud vilken röra det blev helt plötsligt! Vi ska få renoverat i alla rum i lägenheten. Vi ville ha detta hjort till våren när bebis blir större så tänkte vi att vi kunde bo hos mamma under tiden. MEN idag ringer dom Putte och säger att dom kommer på onsdag, jaha, vi ska ha barn nästa fredag (om den kommer på beräknat datum)
Frågar då om det inte går att flytta på, men nej då får vi antagligen vänta ett är!! Suck! Så nu får vi ställa alla saker i mitten av alla rum och sen bär de av hem till mamma. Vi får ju bara hoppas att bebis inte kommer tidigare ;)
Abk och målaren påstår att detta kommer att ta 3-4 dagar.. Det tror ju inte jag! Av erfarenhet så vet vi ju att det brukar ta liiiite längre tid. Men jag håller tummarna!

Så nu ska jag börja packa pch ställa oordning lite här. Tar ju längre tid för somliga ;)

Kommentarer

  • mormor säger:

    Jag hoppas nästan att han/hon kommer NUUUU. Med tanke på att en vecka blev en månad hos Louise o Hampus känns det som jag kommer att få mycket babytid :)

    2012-11-19 | 12:35:15

Kommentera inlägget här: