soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Dagen idag

Kategori: Allmänt

Idag har varit en sån där lång dag då jag faktiskt har gjort massor ;) eller ja, i mina mått mätt just nu är det mycket.
Började med att jag sov betydligt längre än vad jag skulle, hade ställt klockan på 8 men somnade om och vaknade lite efter 9. Ingen större skada sked! Begav mig efter lite frukost till stallet och gjorde vid där. Åkte tillbaka in till staden och gick bort och tog en fika på jobbet innan jag åkte hem för att tvätta. Blev en tur vid vasken för att diska undan innan tvätten skulle börjas med :P
Hade tvätt tid kl 3 så det har jag roat mig med i eftermiddag. Bokade en ny tid tills på fredag så jag kan få undan lite till bebis grejor som behöver tvättas innan det kan användas :) just nu ligger jag på soffan och funderar över vad jag ska äta ikväll, om jag ska värna något eller bara ta ett par mackor. Just nu lutar det åt mackor då det är så himla gott! Har helt snöat in på rostade mackor! Eller Scones! Fast det gör jag inte ikväll, känns alldeles för jobbigt och det blir alldeles för mycket disk, och det orkar jag faktiskt inte med ikväll! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: