soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Doktorn

Kategori: Allmänt

Så ja, då har jag varit hos doktorn för att kolla upp yrseln och svimningarna..
Hon trodde att det berodde på graviditeten och jag är nu ordinerad stödstrumpor och så får jag inte stå upp för långa stunder. Att gå och vara i rörelse är däremot bra. Mitt blodtryck sjunker nämligen ganska mycket när jag stått upp en stund och det är ju inte så bra. För säkerhetsskull ska jag även få gå med en bandspelare i två dygn som spelar in mina hjärtljud. (idag har jag gjort EKG och ultraljud på hjärtat.) sen när bebisen är född ska jag in igen för ny kontroll för att kolla så det verkligen är graviditeten det beror på.
Så ja, så har min morgon sett ut, spännande ;)

nu ska jag hem och vila en stund innan vicke kommer och hämtar mig för lunch hos faster Kajsa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: