soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Helgen

Kategori: Allmänt

Har varit en ganska lugn helg, inte gjort överdrivet mycket vilket passar mig utmärkt ;)
Kusin vicke är nere från Stockholm så vi passade på att ta en fika i fredags, det är ju inte så ofta man ses nuförtiden. Sen blev det fredags mys för hela slanten med film, chips, morötter och dippa :D
Lördagen fick bli en liten röjar dag, packade upp lite grejer som blivit liggandes. Kom igen fram till att jag ville ha en byrå i hallen. Kollade lite på blocket och hittade en eller två som skulle passa. Ringde och de fanns kvar så i söndags hjälpte pappa oss att hämta sakerna i tollarp. När vi ringer på så öppnar en tjej som jag känner dörren, lite kul. Hon gick ett eller två år(kommer inte ihåg) över mig på gymnastiet, och vi läste teckenspråk tillsammans :) möblerna passade perfekt och zloty va mer än nöjd då hon hittade en ny sovplats.. Jag hade ställde en ljuslykta på den men den flyttade hon på så hon fick plats. Knäpp katt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: