soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Torsdag

Kategori: Allmänt

Idag har varit en något kaotisk dag ;)
Började ned att jag åkte in till stan vid halv 9 för att hämta mammas bil så jag skulle kunna hämta Louise i Hässleholm, hon sa att hon trodde hon skulle vara i Hässleholm vid 11 så jag tyckte jag kunde passa på att åka och handla innan jag körde. Åkte bort till Willys och när jag kommer in i affären och har börjat plocka på mig vad jag ska så får jag ett sms där hon skriver att hon hann med ett tidigare tåg och va i Hässleholm redan 10 över 10!!! Stressar som tusan så jag ska hinna.. Är i Hässleholm kvart över, och då hann jag handla plus att jag inte kunde köra så fort eftersom det ös regnade så risken för vattenplaning va ganska stor. Som tur va så var hennes tåg försenat och kom inte fram förrän 20 över :)
Sen begav vi oss till pappa för att hämta hennes nycklar, till stallet för att fixa där och luncha hästarna, vidare till Willys (igen!) så hon kunde handla lite, hem till henne och lämna henne och alla saker, sen bort till mamma på barbacka för att se om hon va sugen på lunch vilket hon va ;) blev lunch buffé på museet, helt okej faktiskt :) sen körde vi hem Louise och mamma körde mig först till kvantum för att hämta ut ett bok paket till bebis :) sen vidare hem. Vid denna tiden va jag heeeelt slut och gick och la mig för att vila en liten stund (2 timmar) och nu ligger jag här på soffan ;) so far, so good :)

Nu ska jag ta tag i mig själv och diska undan och ställa alla mat varor där dom ska va, hade ju inte riktigt tid med det innan, allt blev typ inslängt i kyl och frys och resten hamnade på köksbordet :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: