soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

BM

Kategori: Allmänt

I måndags va jag hos BM för kontroll, och med risk för att vara tjatig så va allt helt normalt! Blir lika glad varje gång jag hör det! Alla värden, hjärtljud, magmått mm va jätte bra och bebis ligger fortfarande med huvudet ner. Fortfarande inte helt fixerat vilket stör mig lite men detta är inget ovanligt och därför inget man ska oroa sig för, så då gör jag inte det heller!

Jag är helt värdelös på att komma ihåg att ta tabletter i alla dess former om jag ska ta dom dagligen eller liknande, hare jag gått på p-piller hade jag haft barn för längesen! Så dom här jäkla järn tabletterna tar jag ju inte för jag kommer helt enkelt inte ihåg :/ sen glömmer jag kanske lite med flit då jag inte tycker jag mår bra av dom. Men iaf, mitt blodvärde hade sjunkit lite denna gången, inte så man behövde oroa sig men ändå. Men BM sa iaf att jag skulle fortsätta ta dom som jag brukar så skulle det nog inte va några problem (jag ska ta varannan dag) jag insåg då att jag kanske ska börja ta dom?! Jag har inte tagit några sen i somras. Så jag får nog se till att starta nu ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: