soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Doktorn

Kategori: Allmänt

Skulle ju som sagt till doktorn idag, hade tid kl 1 och hade lagt min rast så jag skulle vara tillbaka på jobbet kl 2. 10 i 2 fick jag komma in till doktorn! Snacka om att jag va vansinnig!! Tycker det va riktigt dåligt!!!! Men men, inte så mycket att göra, hade ringt till jobbet så dom visste jag skulle bli sen. (va tillbaka kvart över)
Iaf, känns återigen som att man inte riktigt blir tagen på allvar. Hon sa iprincip att det inte va ngt fel på mig och att jag skulle sluta vara hispig :/ inte riktigt de orden men det va det som det kändes som att hon menade. Detta konstaterade hon efter att ha tagit mitt blodtryck och lyssnat på mitt hjärta. Så ja, tack för den hjälpen...
Sen sa hon att jag ska söka akut om jag känner att det blir värre eller nästa gång jag nästan svimmar. Men då kan jag ju bara undra om dom kommer göra mer där eller bara skicka hem mig dom också.. Hatar att må så här, mår dåligt och är yr nästan varje dag. Och eftersom det är nästan varje dag är jag faktiskt lite tveksam till om det är blodtrycksfall eller inte, men jag är ingen läkare och säger dom att jag inte ska oroa mig får jag väll sluta med det..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: