soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Gaaaaah!!

Kategori: Allmänt

Vilken dag, började med att jag körde pappa och Heléne till tåget i Hässleholm. Efter det körde jag in till stan för att handla present till Ebba. När jag parkerat upptäckte jag att det va punktering på ena bakhjulet. Suck!! Gick och handlade innan jag ringde pappa, hans svar va att jag kan ju inte göra något åt det. Nej det fattade ju jag också :P ringde runt lite men alla som jag kunde tänka mig kunna hjälpa mig jobbade.. Jaha, vad gör man?? Hade parkerat på gamla McDonalds parkeringen så jag frågade en av byggjobbarna om han kunde hjälpa mig men icke! Han hade inte tid så jag fick faktiskt ringa en firma. Aldrig i mitt liv tänkte jag! Väldigt frustrerande att stå där i 1 1/2 timme! Blev iaf kissnödig och gick bort till fantasi. På väg tillbaka hittade jag en annan gubbe som jag frågade och han va snäll och sa att han egentligen inte hade tid men kunde nog hinna iaf :) tack!! Dagens ängel!! Så efter ett par om och men kom jag iaf därifrån :)
Det som va absolut värst med detta är det faktum att jag kan byta däck själv egentligen men min kropp är inte riktigt gjord för den typen av arbete just nu :/
Men som sagt det löste ju sig till slut :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: