soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Hmm

Kategori: Allmänt

Extra energi va det ja, eller inte! Fy vad slut jag blev, förstår inte hur energin kan ta slut så fort? Mycket märkligt.. Men jag fick lite gjort innan jag hamnade på soffan iaf. Nu har jag precis krupit ner i sängen för att sova, trodde jag skulle få sovmorgon imorgon men det är fler än jag som har åkt på höstförkylningar på jobbet så jag ska börja redan kvart över 7 imorgon.
Dock fick jag flytta rasten i det passet för jag har tid till läkaren imorgon kl 1 för att prata om mitt mående. Ska se vad han har att säga om yrseln och det allmänna dåliga jag mår. Tänkte även prata med honom om foglossningen och min rygg som bara blir värre och värre. Se vad han tycker jag ska göra.

Nej, godnatt med er så höra vi mer imorgon ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: