soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Mamma

Kategori: Allmänt

Ikväll har mamma/mormor varit här på besök :) suttit och snackat massa skit hela kvällen ;) Louise och Hampus va också här en vända :) bjöd på äppelpaj som va himla god! Om jag får säga det själv då ;)
Känns väldigt skönt att kunna ha folk hemma utan att man behöver sitta på varandra.. Har ju varit lite dåligt med det innan när vi bodde i ettan. Nu behöver ju faktiskt inte vi alltid åka till folk utan folk kan komma hit istället ;)

Nej, nu har jag krupit ner i sängen med min Vetekudde och ska sova, upp tidigt imorgon för att jobba igen. Lång dag imorgon, 7 till halv 5.. Kommer vara halvdöd när jag kommer hem tror jag..

Kommentarer

  • mormor säger:

    Jätte gott var det, tack så mycket mitt hjärta

    2012-10-12 | 21:46:59

Kommentera inlägget här: