soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

sen sist?!

Kategori: Allmänt

ja, nästan 2 veckor sen jag bloggade sist.. har helt enkelt inte riktigt varit motiverad. men nu tänkte jag ta tag i detta igen :)
såå, vad har då hänt? egentligen inte jätte mycket. har försökt att anpassa mig till ett mindre aktivt liv utan jobb. lättare sagt än gjort! håller på att klättra på väggarna här hemma vissa dagar. men samtidigt har jag inte ork till att göra något och kroppen säger bestämt ifrån om jag gör för mycket. har svårare och svårare för att röra mig. har ont iprincip hela tiden vilket inte är jätte kul. har vissa dagar/stunder då jag faktiskt kan röra mig ganska obehindrat och det är underbart :D
så just nu tar jag livet lite som det kommer och gör som sagt inte mer än jag behöver.
lägenheten börjar komma iordning, det går ju inte så fort av ovan nämnda orsaker. och eftersom putte inte är hemma på hela dagarna så är inte han till så stor hjälp. men vem har bråttom??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: