soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Söndag

Kategori: Allmänt

Borde stannat i sängen idag när klockan ringde! Hade bokat tvätt tid kl 7 och jagade upp Putte så vi skulle få lite gjort. Kommer ner till tvättstugan och fyller alla maskiner med tvätt och tvätt medel. Då inser vi att vi inte kan starta dom!? Ingen ström. Men alla strömbrytare är på och allt ser rätt ut. Efter en stund ger vi upp och tar ut all tvätt igen och går tillbaka upp till lägenheten. Skriver ett lite argt inlägg på Facebook och då verkar det som att på gamlegården funkar inga tvättmaskiner på söndagar kl 7 utan dom startar upp lagom till kl 10 när nästa tvättid börjar. Suck, kunde inte detta stått skrivet någonstans? Jaja, vi fick en ny tid till imorgon så det ska förhoppningsvis bli bra :)

Resten av dagen tog vi det lugnt innan jag skulle åka till jobbet och Putte skulle repa.
Har bestämt mig för att prata med min BM på tisdag och även med min chef, jag känner tyvärr att detta inte funkar längre. Minsta rörelse är oerhört smärtsam och jag har fullt upp med att ta vara på mig själv och känner att jag inte kan hjälpa och göra vad jag borde på jobbet. Så det är nog dags att inse att detta inte går längre utan jag får nog snällt stanna hemma :( vill inte egentligen men tyvärr kan jag inte göra ett så bra jobb som jag borde.

Nu är det sängen som gäller, har min Vetekudde och ögonen går i kors på mig så dags att stänga dom tror jag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: