soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Söndag

Kategori: Allmänt

Blev inget gjort i förmiddags, vi va alldeles för trötta båda två.
Men vi kom till Louise och Hampus nya lägenhet, jätte fin och jätte mysig! Tror det kommer bli hur bra som helst faktiskt.
Blev lite lunch hos pappa med alla som hade hjälpt till idag innan jag och mamma körde till eko. Hittade nya gardiner till vardagsrummet men inga till köket. Tycker det är jätte svårt att veta vad man ska ha där, blir nog lättare när vi har fått det vidgjort.
Så nu har jag satt upp gardinerna och ska snart sätta upp duschdraperistången innan jag ska vika lite tvätt. Det gäller att passa på när man har lite extra energi ;)


Tänkte visa en bild på hur det blev med gardinerna, hoppas ni ser för det är väldigt mörkt på bilden såg jag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: