soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Trött

Kategori: Allmänt

Vilken dag det har varit. Har haft fruktansvärt ont i min rygg och mina höfter (foglossning) och haft sammandragningar hela förmiddagen.. Inget roligt alls, speciellt inte när man är på jobbet.. Ett tag hade jag god lust att ge upp och åka hem men lyckades ta mig igenom dagen. Nu har jag tre kvällar att se fram emot(!?) på jobbet innan jag är ledig nästa gång.

Ikväll har jag och Putte inte gjort mycket alls, legat på soffan och tittat på film. Alldeles lagom enligt mig! Jag hade inte orkat göra mer! Somnade ganska tidigt på soffan och vaknade för en liten stund sen. Så nu ligger jag i sängen och väntar på min Vetekudde och min sambo innan det är dags att sova igen. Hoppas på en smärtfriare morgondag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: