soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Trött?

Kategori: Allmänt

Jag va nog trött igår, gick och la mig i sängen vid halv 9 och somnade ganska snabbt, vaknade vid 1 och gick upp en sväng sen somnade jag gott igen :P ändå va jag trött imorse när klockan ringde vid 6.. Men det va bara att pallra sig upp för ännu en jobbdag :)


Det börjar kännas tungt i kroppen nu när jag jobbar, är helt slut när jag kommer hem och även på dagarna när jag är på jobbet. Är glad att jag har väldigt förstående kollegor och kunder som accepterar att det tar lite längre tid just nu. Annars hade jag nog inte kunnat jobba fortfarande.. Nu hoppas jag bara att jag orkar med i 3 veckor till, sen har jag bestämt att jag ska sluta efter det. Det blir en månad innan bebis är uträknad. Tror det blir ganska lagom :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: