soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Ångest??

Kategori: Allmänt

Usch, tror verkligen jag lider av separationsångest för tillfället. Har jätte problem med att vara själv, framför allt sen förra veckans händelser. Jag har annars alltid tyckt det har varit ganska skönt att vara ensam ibland men nu blir jag gråtfärdig bara Putte ska till jobbet.. Så idag åkte jag hem till mamma och håller sjuklingen Hampus sällskap :P

Tror även lite av problemen jag har med att vara själv har att göra med att jag känner mig fruktansvärt otrygg i vår lägenhet, det är alltid så mycket folk och liv precis utanför och det tycker jag är lite obehagligt för jag känner mig så oskyddad! Så det ska bli så skönt att få flytta nu av så många olika orsaker att det inte går att skriva här nu för det inlägget hade blivit jätte långt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: