soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Förlossning

Kategori: bebis

Har legat och läst lite om förlossningar och vilka alternativ det finns och vad man kan tänka på mm.
Är sjukligt nervös inför just förlossningen och eftersom jag är en liten klenis vad gäller smärta har jag hela tiden sagt att jag vill ha ryggmärgsbedövning. Men nu har jag fått en annan ide. Att jag inte tänkt på det innan är lite märkligt.. Men jag älskar att bada och tycker att det är väldigt avkopplande. Detta är något som många rekommenderar och som jag nog vill testa först. Om det finns möjlighet till det här i Kristianstad, någon som vet? Då slipper man ju kanske allt för mycket bedövning, kanske..
Är det någon som testat och va tycker isåfall ni? Funkar det?

Kommentarer

  • Marie säger:

    Jag badade när jag skulle ha Benjamin. Det hjälper för stunden & gör att man kan slappna av. Tyvärr får man ju inte föda i vatten längre så det onda blir ju påtagligt när man stiger upp från badet=)

    2012-09-10 | 23:37:00
  • Linda säger:

    Jag födde minna med enbart lustgas, kör nog på det denna gången oxå.... ;)

    2012-09-14 | 19:36:00
    Bloggadress: http://annorlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här: