soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Kul

Kategori: Allmänt

Som ni förstod så har jag på min lediga dag idag tvättat :/ min absoluta favorit sysselsättning ;)
Kände mig dock lite motiverad och tänkte städa också men det fick va för jag fick lite, vad jag tror är, sammandragningar. Så då kände jag att det va kanske bättre att vila lite. Men imorgon är Putte hemma så då ska vi ta och städa vår STORA lägenhet ;) ska även sortera tvätten för det är inte heller gjort färdigt.
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova lite :)

Måste bara säga att jag har aldrig riktigt förstått det roliga med Filip och Fredrik men efter att ha sett kristallen ikväll måste jag säga att dom kan va lite roliga ibland. Tyckte dom gjorde ett bra jobb :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: