soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Lång dag

Kategori: Allmänt

Igår blev en lång dag, skulle flytta ut Hampus ur hans lägenhet (syrrans kille). Jag fick äran att vara barnvakt till celina. Så kl 8 va vi på tivolibadet för att hon skulle på simskola. Sen efter det var det snabba ryck för att hinna med att åka till vä där hon skulle sjunga med kören.
När vi kom hem till pappa så va det folk där som lastade ut första lasset med saker, jag kände att jag behövde vuxen sällskap och vill följa med till degeberga sen ;) celina ville inte så hon gick till grannen och lekte ett par timmar.

Resten av dagen bestod av bärande av de sista sakerna (inte jag ;) ) och städning som jag kunde hjälpa till med :) iaf en stund, sen tyckte magen, ryggen och benen att jag gjort mitt och satte stopp :/

När allt va klart åkte vi till Hampus föräldrar och åt kvällsmat innan det va dags att åka hem igen. Hemma tog jag en lång varm dusch sen däckade jag vi halv 9 tiden, vaknade till när Putte kom hem vid 1 sen somnade jag gott igen och vaknade vid 8 imorse.. Tror jag va trött ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: