soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Liten mage?

Kategori: bebis

Får ofta höra att min mage inte är så stor och liknande. Men i fredags när jag va hos BM så mätte hon ju min mage och när hon skrev in siffrorna i datorn hamnade jag precis över det 'normala' genomsnitts strecket. Så så värst liten är jag nog faktiskt inte! Jag tyckte det va skönt att det var så för man blir ju alldeles stressad av att folk säger sånna saker.. Men nu vet jag att det också är helt normalt :) som sagt, har aldrig varit så normal som jag är nu ;)

Och förresten så va inte min mamma så stor när hon väntade oss, eller min mormor heller för den delen, så det ligger i generna att inte ha så tjocka magar ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: