soss

Det är mycket tankar som snurrar när man är gravid, här hoppas jag få utlopp för de flesta av dom :) <3

Onsdag

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering de senaste dagarna, tyvärr.. Har jobbat och jobbat. Men idag har jag varit ledig :) har inte gjort så mycket egentligen. Mest vilat mig och det behövde jag verkligen! Sover inte ordentligt på nätterna, vaknar och kan sen inte somna om på en ganska bra stund. Trist men sant. Vet inte riktigt varför, har inte direkt ont, är inte jätte kissnödig eller ngt sådant. Bara vaken helt enkelt.

Har fått lite vettigt gjort idag iaf, har börjat packa lite, tig en stund att börja eftersom jag inte riktigt samarbetade med lådorna :P inte jätte teknisk med andra ord ;) nu väntar jag på att Putte ska komma hem så jag får lite sällskap av någon mer än en väldigt aktiv liten bebis i magen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: